27 Şubat 2015 Cuma

Hindi Sote


Hindi Sote





 Hindi Sote



Çocuklara hindi olduğunu söylemedim. Afiyetle yediler tavuk sanarak.
 
Yedikten sonra söylediğimde eğer bunu baştan söylemiş olsaydım yemeyeceklerini bu yüzden de
 
bir daha tadına bakmadan karar vermemeleri gerektiğini anladılar.
 
 
 
Bence de tat olarak tavuğu aratmayan bir et hindi eti.
 
Bu şekilde pişimi de gayet rahat ve kolay.
 
Şimdi bu basit tarifi vereyim:
 
 
 
Malzemeler
 
1 paket hindi göğüs eti
 
2 diş sarımsak
 
1 yemek kaşığı salça
 
2 yemek kaşığı sıvı yağ
 
tuz
 
 
Hazırlanışı

Öncelikle hindi göğüs etlerini ince uzun bir şekilde doğradım . Sıvı yağda orta harlı ateşte

çevire çevire kavurdum. Ardından salça, tuz ve 1 çay bardağı kadar su koyarak kısık ateşte pişmeye bıraktım.

Hepsi bu kadar.

Siz istediğiniz baharatlarla tatlandırabilirsiniz.

Afiyet olsun



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tamamı denenmiş, kolaylıkla hazırlanabilen pratik ve lezzetli yemek, hamur işleri, salatalar, mezeler, börekler, altın günü ikramları ve günlük yemek menülerinin yanısıra mutfağa dair pratik bilgiler