3 Nisan 2015 Cuma

Günün Menüsü

GÜNÜN MENÜSÜ

    Günaydın değerli ziyaretçilerimiz ve takipçilerimiz. Hepinize mutlu ve sağlıklı bir gün dileyerek sizleri bugün de ne pişireyim derdinden kurtarmak için yeni bir günün menüsü ile karşınızdayız.

Bugün sizler için seçtiğim tarifler;

Pazılı Yoğurt Çorbası
Ev Usulü Beyti Kebabı
Salata



    Bugün resimleri böyle birarada kolajlayarak hazırladım. Ama merak etmeyin. Yazının hemen altında tariflere ulaşabileceğiniz bağlantı linklerini vereceğim. Yani bu güzel tarifler sadece bir tık ötenizde.

     Pazılı yoğurt çorbası hem çok sağlıklı, hem de çok lezzetli bir çorba. Mutlaka deneyin derim. Bunun yanı sıra evde hazırladığımız beyti kebabı hem çok bereketli, hem de harikulade bir lezzet. Davet sofralarınızda da rahatlıkla sunabileceğiniz bir tarif. Bir mevsim salatası resmi koydum. Bunun için tarife gerek yok sanırım. Ben fikir olarak ekledim. Sizler istediğiniz bir salata çeşidi ile sofralarınızı renklendirebilirsiniz.

Deneyecek olanlara şimdiden afiyet olsun diyerek tariflere ulaşabileceğiniz linkleri aşağıda veriyorum tıklayarak ulaşabilirsiniz.

http://ecetat.blogspot.com.tr/2015/02/pazl-yogurt-corbas.html

http://ecetat.blogspot.com/2015/02/ev-yapm-beyti.html

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tamamı denenmiş, kolaylıkla hazırlanabilen pratik ve lezzetli yemek, hamur işleri, salatalar, mezeler, börekler, altın günü ikramları ve günlük yemek menülerinin yanısıra mutfağa dair pratik bilgiler