3 Nisan 2015 Cuma

Browni Kurabiye

BROWNİ KURABİYE



    Şöyle keyif yaparken hiç resim koymamıştım. Bazen hazıra konmak çok iyi geliyor. Bugün sevgili arkadaşım Leyla kahveye çağırınca hemen atladım gittim. Kahvenin yanında bize ikram ettiği kurabiyeleri çok beğendim ve hemen tarif aldım.
Değerli takipçilerime bu tarifi yazmalıyım diye düşündüm. Şimdi sizde benim yaptığım gibi kağıdı kalemi alın elinize ve hemen kaydedin. Çünkü bu tarif kaçmaz.

Malzemeler:

2 yumurta
1 nescafe fincanı şeker
3 yemek kaşığı kakao
1 çay bardağı sıvı yağ
1 paket oda ısısında margarin
2 paket kabartma tozu
1 vanilya
Aldığı kadar un

Kurabiyeleri Islatmak İçin:

2 su bardağı süt
2 su bardağı şeker

    Hazırlanışı: Kurabiye malzemelerini alabildiği kadar unla yoğurarak ele yapışmayan bir kıvam alana kadar yoğuruyoruz.

Ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarlayarak yağlanmış fırın tepsisine dizerek önceden ısıtılmış fırında pişiriyoruz.

    Onlar pişerken şeker ve sütü ocakta ısıtıyoruz şekeri eritmek için. Ilınınca fırından çıkardığımız kurabiyeleri bu sosa batırıp servis tabağına alıyoruz.
Arkadaşım üzerine ayrıca çikolata sosu gezdirmiş, sadece Hindistan cevizi ile de süsleyebilirsiniz.

Deneyecek olanlara afiyet olsun.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tamamı denenmiş, kolaylıkla hazırlanabilen pratik ve lezzetli yemek, hamur işleri, salatalar, mezeler, börekler, altın günü ikramları ve günlük yemek menülerinin yanısıra mutfağa dair pratik bilgiler