6 Nisan 2015 Pazartesi

Günün Menüsü

GÜNÜN MENÜSÜ

Haftanın ilk gününden herkese günaydın diyerek günün menüsünü vermek istiyorum. Bugün sizin için seçtiğim tarifler şöyle:

Sütlü Patates Çorbası
Soslu Tavuk Kanat
Ev Makarnası


    Beğeneceğinizi düşünerek tariflerin bağlantı linklerini ve resimlerini aşağıda vereceğim. Sütlü patates çorbası gerçekten çok güzel bir çorbadır. İyi bir başlangıç olarak düşünüyorum. Diğer taraftan Soslu Tavuk Kanatları da çocuklarınızın severek yiyeceği bir tarif. Sizlere mangal tadını aratmayacak olan soslu tavuk kanatlarını çok beğeneceksiniz.

    Ve son olarak sizler için Ev Makarnası seçtim. Diğer adıyla Erişte. Yoğurt eşliğinde , yanında tercih edeceğiniz bir salata ile mükemmel bir sofra olacağını düşünüyorum. Bu tariflerimden esinlenerek sofra hazırlayanlara şimdiden afiyet olsun diyorum.



http://ecetat.blogspot.com.tr/2015/03/sutlu-patates-corbasi.html

Hemen üstteki linke tıklarsanız çorbamızın tarifine ulaşabilirsiniz.




http://ecetat.blogspot.com.tr/2015/03/soslu-tavuk-kanat.html

Hemen üstteki linke tıklayarak Soslu Tavuk Kanatlarımızın tarifine ulaşabilirsiniz.



http://ecetat.blogspot.com.tr/2015/02/ev-makarnas-eriste.html

Hemen üstteki linke tıklayarak Ev Makarnası tarifine ulaşabilirsiniz.

Ağzınızın tadı bozulmasın. Afiyetle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tamamı denenmiş, kolaylıkla hazırlanabilen pratik ve lezzetli yemek, hamur işleri, salatalar, mezeler, börekler, altın günü ikramları ve günlük yemek menülerinin yanısıra mutfağa dair pratik bilgiler