2 Mart 2015 Pazartesi

Bloğumu Tanıtıyorum

ECE KIZIN MUTFAĞI  http: ecetat.blogspot.com


Çok saygıdeğer blogger arkadaşlarım. Hepinize mutlu ve sağlıklı bir hafta dileyerek özellikle benim gibi yeni blog açmış ve tanıtıma ihtiyacı olan arkadaşlara seslenmek istiyorum.

Tamamen kendi çabalarımla düzenlemiş olduğum yemek bloğumu sizlerle tanıştırmayı çok isterim. Bu konuda deneyimli olan arkadaşlardan da eksiklerim var ise tarafıma yorum olarak bildirmelerini rica ediyorum.

Bloğuma her gün düzenli içerik giriyorum.

Güncel tutuyorum

Görsel metaryeller kullanıyorum

Sosyal medyada sayfam var

Fakat benim gibi bu tarz sorunlar yaşayan arkadaşlarım gibi ben de takipçi, izleyici sıkıntısı yaşıyorum.
Günlük sayfa görüntülenme sayısı hep aynı düzeyde kalıyor.

Bu konuda benim gibi şikayeti olan arkadaşlara yorum bırakırlarsa onları mutlaka takip ederek izlemeye alacağımı bilmelerini isterim.

Bunun için öncelikle bloğumda beni takibe alarak izlemelerini istiyorum. Hiç biri karşılıksız kalmayacağı gibi bloglarımız da umuyorum ki olumlu sonuçlar verecektir.

Dayanışmaya varmışınız? Evet diyorsanız haydi buyurun. Emeklerimiz boşa gitmesin. Bloglarımız hep devam etsin.

Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tamamı denenmiş, kolaylıkla hazırlanabilen pratik ve lezzetli yemek, hamur işleri, salatalar, mezeler, börekler, altın günü ikramları ve günlük yemek menülerinin yanısıra mutfağa dair pratik bilgiler